ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΜΕΘΟΔΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

  ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ- ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΠΤΗΣΕΙΣ ΝΑΤΟ

2-5-2014

 Τον Μάρτιο του 2010 δημοσιεύθηκε σε έγκυρες εφημερίδες μια είδηση η οποία προδιέγραφε την διχοτόμηση του Αιγαίου. Η κυβέρνηση διαπραγματεύονταν με την Τουρκία την αποστρατικοποίηση του εναέριου χώρου (FIR) ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού (βλ. κάθετη κόκκινη γραμμή στον χάρτη παραπάνω) δηλαδή την απαγόρευση πτήσεων πολεμικών αεροσκαφών Ελλάδας και Τουρκίας στην περιοχή που ορίζεται από τον μεσημβρινό εως τα Ελληνοτουρκικά σύνορα.Στον εναέριο αυτό χώρο θα μπορούσαν να εισέλθουν μόνο πολεμικά αεροσκάφη τα οποία θα βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία στα πλαίσια ΝΑΤΟικής αποστολής καθώς και πολεμικά αεροσκάφη Ελλάδας-Τουρκίας τα οποία θα εκτελούν προαναγγελθείσες ασκήσεις.

Η επίσημη δικαιολογία της Ελληνικής κυβέρνησης ήταν ότι έτσι θα αποφευχθούν οι εικονικές αερομαχίες μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων συνέπεια των παραβιάσεων των τελευταίων.
Ωστόσο μια πιο προσεκτική ερμηνεία της συμφωνίας δείχνει ότι οι Τούρκοι θα μπορούσαν πάντοτε να ''βαφτίζουν'' τις παραβιάσεις ως υπερπτήσεις από αεροσκάφη σε διατεταγμένη ΝΑΤΟική υπηρεσία των οποίων η αναχαίτιση απαγορεύεται. Επίσης η Τουρκική πολεμική αεροπορία υπό το πρόσχημα των προαναγγελθέντων ασκήσεων θα μπορεί να συνεχίζει την πρακτική των παραβιάσεων. Με άλλα λογια οι παραβιάσεις από την Τουρκική πλευρά θα συνεχίζονται και μάλιστα με διπλωματικό και νομικό κάλυμα.
Τα αποτελέσματα της προδοτικής αυτής συμφωνίας φαίνονται και στις αποστολές διάσωσης SAR στα Ελληνικά χωρικά ύδατα ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού τις οποίες διεκδικεί η Τουρκία και σπεύδει σε  διασώσεις ναυαγών και πληρωμάτων σκαφών με πλωτά και εναέρια μέσα αμφισβητώντας την αρμοδιότητα της Ελληνικής πλευράς !!! Περιοχές όπως η βραχονησίδα Λαδοξέρα στο βόρειο Αιγαίο έχουν γίνει ''γκρίζες ζώνες'' επειδή βρίσκονται μεταξύ  του 25 μεσημβρινού και των Ελληνοτουρκικών συνόρων. Η απόλυτη παράνοια!!!
Σύμφωνα με πολλούς αναλυτές και έγκριτους δημοσιογράφους η οριοθέτηση αυτή δεν είναι τυχαία και αποτελεί εικόνα από το  σχέδιο συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου ή της διχοτόμησης του πάντοτε βέβαια λόγω των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων . 
Στις Ευρωεκλογές του 2014 κατεβαίνει και το κόμμα DEP το οποίο φιλοδοξεί να συγκεντρώσει τους ψήφους των μουσουλμάνων της Θράκης Το DEP αποτελεί όργανο του Τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και της Άγκυρας και φορεάς της αποσχιστικής προπαγάνδας και πολιτικής τους .Το  DEP εκτός απο τους μουσουλμάνους της Θράκης που τους θεωρεί όλους ανεξαιρέτως τουρκογενείς, θα αναζητήσει και την στήριξη των μουσουλμανικών ολιγάριθμων κοινοτήτων  της Κω και της Ρόδου.
 Ο 25ς Μεσημβρινός εκτός από το Αιγαίο διαχωρίζει  και την Θράκη από την Μακεδονία γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι αποτελεί το σύνορο το οποίο προσπαθούν  να επιβάλουν όσοι ξένοι κύκλοι θέλουν την Τουρκία να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην περιοχή (περισσότερα στο ΟΙ ΑΓΩΓΟΙ Φ.Α. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΚΑΙ Η ΘΡΑΚΗ-ΠΩΣ Η ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ  ΤΟΝ  ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ- http://hellenicsunrise.blogspot.gr/2014/04/blog-post_20.html )

Διαβάστε παρακάτω με λεπτομέρειές στο πρωτο  άρθρο της Κύρα Αδάμ στην Ελευθεροτυπία για την συμφωνία αποστρατικοποίησης της περιοχής ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού , που δημοσιεύθηκε το 2010.
Στο δεύτερο άρθρο και δύο χρόνια, το 2012, μετά η εφημερίδα  ΒΟΡΙΑ επαναφέρει το θέμα στην δημοσιότητα με δύο περιστατικά που γεννούν ερωτηματικά για την διστακτικότητα των  Ελληνικών  αρχών στην εξάσκηση των δικαιωμάτων τους στην περιοχή.
Greek Spirit

 Σύνορο... πτήσεων ο 25ος μεσημβρινός

 http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=139010

Η κυβέρνηση εξετάζει την προώθηση συμφωνίας, βάσει της οποίας, το ανατολικό Αιγαίο από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά, εντός του FIR Αθηνών θα μετατραπεί σε «περιοχή αποφυγής έντασης» ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, με απαγόρευση πτήσεων ελληνικών και τουρκικών μαχητικών.
Ιστορική χειραψία και χαμόγελα στη Νέα Αγχίαλο το 2000, όταν στο πλαίσιο ΝΑΤΟϊκής άσκησης τουρκικά αεροσκάφη προσγειώθηκαν στο ελληνικό αεροδρόμιο Ιστορική χειραψία και χαμόγελα στη Νέα Αγχίαλο το 2000, όταν στο πλαίσιο ΝΑΤΟϊκής άσκησης τουρκικά αεροσκάφη προσγειώθηκαν στο ελληνικό αεροδρόμιο 

  Θα εξαιρούνται τα αεροσκάφη των χωρών του ΝΑΤΟ και τρίτων χωρών, καθώς και οι ασκήσεις και η εξυπηρέτηση των σκοπών αεράμυνας.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η κυβέρνηση Παπανδρέου εξετάζει αυτό το διάστημα τη διαμόρφωση μιας συμφωνίας με την Αγκυρα για την «αποστρατιωτικοποίηση» του μισού Αιγαίου. Στόχος είναι να ελαχιστοποιηθεί η ένταση ανάμεσα στις δύο χώρες, που προκαλείται από τη μόνιμη παραβατική συμπεριφορά της Αγκυρας στο Αιγαίο και τις αντίστοιχες αντιδράσεις των ελληνικών αεροσκαφών με αναχαιτίσεις και εμπλοκές.
Ετσι η κυβέρνηση προσδοκά ότι «δεν θα υπάρχουν εντάσεις στο FIR Αθηνών, θα υπάρξει μείωση δαπάνης αναχαιτίσεων και θα αυξηθεί η εναέρια κυκλοφορία στο FIR Αθηνών κατά 30% περίπου με όφελος 2 δισ. ετησίως...».
Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η κυβέρνηση εξετάζει κατά πόσο μπορεί «να είναι συμφέρουσα» μια συμφωνία με την Τουρκία, σε συνεργασία με το ΝΑΤΟ, κατά την οποία:
* Η περιοχή στο Αιγαίο από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά (δηλαδή το μισό Αιγαίο) θα χαραχτηριστεί ως «περιοχή αποφυγής έντασης» ανάμεσα στις δύο χώρες.
* Στην περιοχή αυτή δεν θα εκτελούνται πτήσεις ελληνικών και τουρκικών αεροσκαφών.
* Στην περιοχή αυτή θα εκτελούνται ασκήσεις και πτήσεις για σκοπούς αεράμυνας.
* Η συμφωνία δεν θα επηρεάζει τα μαχητικά αεροσκάφη των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ καθώς και τρίτων χωρών.
Το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης για την προώθηση μια τέτοιας πρωτότυπης συμφωνίας με την Τουρκία φαίνεται να είναι ότι σε περίοδο ισχνότατων αγελάδων για την Ελλάδα, η ελληνική κοινή γνώμη θα αποδεχθεί ευχαρίστως την προσδοκώμενη αύξηση εσόδων κατά 2 δισ. ετησίως από την αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας στο Αιγαίο, λόγω της μείωσης της στρατιωτικής έντασης στην περιοχή.
Η Αγκυρα μάλλον δεν πρόκειται να φέρει αντίρρηση σε μια τέτοια συμφωνία, η οποία συμπίπτει εξάλλου με τη δική της μόνιμη επιδίωξη να αποκτήσει τον έλεγχο στο Αιγαίο μέχρι τον 25ο μεσημβρινό, απονεκρώνοντας έτσι -σε πρώτη φάση- ολόκληρο το ανατολικό Αιγαίο.
Με την υπό διαμόρφωση συμφωνία, η Αθήνα με στόχο τη μείωση των κρατικών δαπανών από την αντίστοιχη μείωση της στρατιωτικής έντασης στο ανατολικό Αιγαίο, δεσμεύεται να σταματήσει τις πτήσεις των ελληνικών μαχητικών αεροσκαφών πάνω από τα εθνικά εδάφη της στο ανατ. Αιγαίο, παρά μόνον για σκοπούς αεράμυνας.
Βαπτισμένα «ΝΑΤΟϊκά»
Θα επιτρέπει όμως τη χρήση του ίδιου χώρου από τα αεροσκάφη των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ, (σ.σ. άρα και της Τουρκίας), καθώς τα ΝΑΤΟϊκά αεροσκάφη χαρακτηρίζοντας «φίλια» και επομένως απαγορεύονται οι αναχαιτίσεις τους.
Δι' αυτού του τρόπου όμως, η Τουρκία (σ.σ. με βάση την τακτική που εφαρμόζει) θα μπορεί να βαφτίζει ως ΝΑΤΟϊκά τα μαχητικά της, να δεσμεύει περιοχές και να εκτελεί κανονικά τις ασκήσεις της, χωρίς να ενδιαφέρεται για τα 6 ή τα 10 ν.μ. του ελληνικού εναέριου χώρου και χωρίς να καταθέτει σχέδια πτήσεων.
Αντιθέτως η Αθήνα -και για λόγους οικονομίας- είτε δεν θα πραγματοποιεί αντίστοιχες ασκήσεις είτε θα τις κάνει μόνον επί χάρτου.
Η υπό διαμόρφωση αυτή συμφωνία μπορεί να εξεταστεί στις πολλαπλές ελληνοτουρκικές συναντήσεις, πριν από την επίσημη επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού Τ. Ερντογάν στην Αθήνα τον Μάιο.
Μετά τη συνάντηση Δρούτσα-Νταβούτογλου, προχθές στην Ισπανία, στις 9 Μαρτίου συνέρχεται στην Αγκυρα η 15η Σύνοδος Κατευθυντήριας Επιτροπής Ελλάδας-Τουρκίας, η οποία με τη σειρά της θα προετοιμάσει την επίσκεψη εργασίας του Αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Δ. Δρούτσα στο τέλος του μήνα στην Αγκυρα. Ολη αυτή η κινητικότητα έχει στόχο να προετοιμαστεί καλά η επίσκεψη του κ. Ερντογάν στην Αθήνα, η οποία σύμφωνα με την ελληνική πλευρά πρέπει να έχει θετικά αποτελέσματα.
Αν τελεσφορήσει μια συμφωνία τέτοιου περιεχομένου, πιθανώς θα υποκαταστήσει και το υπάρχον Μνημόνιο Παπούλια-Γιλμάζ, το οποίο δεν επιτρέπει τη διενέργεια στρατιωτικών ασκήσεων «στο Αιγαίο» κατά τους θερινούς μήνες και το οποίο η Αγκυρα καταπατά συστηματικώς τα τελευταία χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι και κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων του Μνημονίου Παπούλια-Γιλμάζ, η τουρκική πλευρά είχε επιμείνει μέχρι τέλους στην απαγόρευση πτήσεων στο Αιγαίο, κάτι που δεν είχε δεχθεί τότε η κυβέρνηση Α. Παπανδρέου και ο νυν Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παπούλιας.*

Χώρισαν το Αιγαίο στη μέση; 13 Αυγ 2012

http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=103911
Μια είδηση που προβλήθηκε ελάχιστα επιβεβαιώνει ρεπορτάζ του 2010 σύμφωνα με το οποίο η τότε κυβέρνηση εξέτασε την προώθηση συμφωνίας, βάσει της οποίας, το ανατολικό Αιγαίο θα μετατραπεί σε «περιοχή αποφυγής έντασης»


Picture 0 for Χώρισαν το Αιγαίο στη μέση;
 

Μια εντυπωσιακή είδηση είδε το φως από το ειδικευμένο σε στρατιωτικά θέματα site «defencenet», η οποία δεν διαψεύσθηκε, αλλά και δεν αναμεταδόθηκε από τα συμβατικά ενημερωτικά Μέσα. Ίσως εξακολουθεί να ισχύει η άτυπη αποσιώπηση θεμάτων που αφορούν το Αιγαίο, με το σκεπτικό ότι αυτό που δεν δημοσιεύεται δεν υπάρχει.

 

Η είδηση επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ της καθ’ όλα έγκυρης δημοσιογράφου Κύρας Αδάμ, που δημοσιεύθηκε στην «Ελευθεροτυπία» της 8ης Μαρτίου 2010, και κατά το οποίο η τότε κυβέρνηση εξέτασε την προώθηση συμφωνίας, βάσει της οποίας, το ανατολικό Αιγαίο από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά, εντός του FIR Αθηνών, θα μετατραπεί σε «περιοχή αποφυγής έντασης» ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, με απαγόρευση πτήσεων ελληνικών και τουρκικών μαχητικών.

 

Για να γίνει πλήρως κατανοητό το πρόβλημα που δημιουργείται με το χθεσινό αποσιωπηθέν συμβάν, θα μεταφέρω πρώτα ένα απόσπασμα από το ρεπορτάζ της Κύρας Αδάμ, συμπληρώνοντας μόνον, ότι η συμφωνία για παραχώρηση ουσιαστικά του μισού Αιγαίου στους Τούρκους, ξεκίνησε από την τελευταία κυβέρνηση Κ. Καραμανλή, όπου ο τότε υφυπουργός κ. Χηνοφώτης έκανε την προεργασία.

 

Δημοσιεύτηκε λοιπόν στην «Ελευθεροτυπία»: «Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η κυβέρνηση Παπανδρέου εξετάζει αυτό το διάστημα τη διαμόρφωση μιας συμφωνίας με την Άγκυρα για την «αποστρατιωτικοποίηση» του μισού Αιγαίου. Στόχος είναι να ελαχιστοποιηθεί η ένταση ανάμεσα στις δύο χώρες, που προκαλείται από τη μόνιμη παραβατική συμπεριφορά της Άγκυρας στο Αιγαίο και τις αντίστοιχες αντιδράσεις των ελληνικών αεροσκαφών με αναχαιτίσεις και εμπλοκές.

 

» Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η κυβέρνηση εξετάζει κατά πόσο μπορεί «να είναι συμφέρουσα» μια συμφωνία με την Τουρκία, σε συνεργασία με το ΝΑΤΟ, κατά την οποία:

* Η περιοχή στο Αιγαίο από τον 25ο μεσημβρινό και ανατολικά (δηλαδή το μισό Αιγαίο) θα χαρακτηριστεί ως «περιοχή αποφυγής έντασης» ανάμεσα στις δύο χώρες.

* Στην περιοχή αυτή δεν θα εκτελούνται πτήσεις ελληνικών και τουρκικών αεροσκαφών.

* Στην περιοχή αυτή θα εκτελούνται ασκήσεις και πτήσεις για σκοπούς αεράμυνας.

* Η συμφωνία δεν θα επηρεάζει τα μαχητικά αεροσκάφη των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ καθώς και τρίτων χωρών».

 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αυτό σημαίνει ότι τα ελληνικά αεροσκάφη δεν μπορούν να πετούν πάνω από ελληνικά νησιά, διότι θα «προκαλέσουν ένταση» αφού οι Τούρκοι τα διεκδικούν κι εμείς αποδεχτήκαμε το χαρακτηρισμό «γκρίζες ζώνες». Βάλαμε επομένως συνεταίρο, γι’ αυτό και απαγορεύεται να πλησιάσουμε στις Ίμιες – και όχι μόνο, όπως θα δούμε πιο κάτω.

 

Προχθές λοιπόν, όταν θαλαμηγός με σημαία Μάλτας και πλήρωμα 5 ατόμων ουκρανικής καταγωγής προσάραξε δυτικά της Χίου και νότια των Ψαρών, εντός των εθνικών χωρικών υδάτων, οι Τούρκοι αμφισβητώντας έμπρακτα την ελληνική αρμοδιότητα έσπευσαν και διέσωσαν τους Ουκρανούς, ενώ από ελληνικής πλευράς οι δυνάμεις διάσωσης έφτασαν "κατόπιν εορτής".

 

Το πλήρωμα του σκάφους κάλεσε σε βοήθεια μέσα από την συχνότητα κινδύνου και παρά το γεγονός ότι το σκάφος βρισκόταν εντός του ελληνικού FIR, αλλά και εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, δηλαδή σε περιοχή 100% εντός της ελληνικής αρμοδιότητας έρευνας και διάσωσης, η τουρκική ακτοφυλακή υποκαθιστώντας το Λιμενικό και χωρίς καν να θέσει θέμα συνεργασίας με τις ελληνικές αρχές, έσπευσε επικαλούμενη "τουρκική αρμοδιότητα" και με ταχύπλοο σκάφος το οποίο πέρασε ανάμεσα Χίου και Ψαρρών, κατάφερε να φτάσει πρώτο πριν τα ελληνικά σκάφη!

 

Δεν είναι μόνον αυτό. Δυο μέρες πριν, όπως έγραψε ο θρακιώτικος Τύπος, δύο Αλεξανδρουπολίτες προσέγγισαν με βάρκα την περιοχή της Λαδόξερας (την οποία διεκδικούν επίσης οι Τούρκοι, καταστρέφοντας και τον φάρο) ανοιχτά της Σαμοθράκης με σκοπό να υψώσουν την Ελληνική Σημαία. Τελικά όμως δεν τα κατάφεραν, η σημαία δεν κυματίζει.

 

Μόλις ύψωσαν τη σημαία, άντρες του λιμενικού έσπευσαν και αφού την κατέβασαν, οδήγησαν τους δύο άντρες στη λιμενική αρχή της Σαμοθράκης προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις, όπου και μετά από αρκετές ώρες αφέθηκαν ελεύθεροι. Η ιστορία έληξε, ωστόσο γεννώνται αρκετά ερωτήματα, τα οποία σίγουρα θα απασχολήσουν τους σκεπτόμενους.

 

Ο Μακεδών

 
 
 











Γεωτρύπανα στο Αιγαίο; 

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1079425

 

4 Νοέμβριου 2010
Το Αιγαίο έχει πράγματι πλούσια κοιτάσματα πετρελαίου ή πρόκειται για έναν ακόμη αστικό μύθο; Κατά καιρούς ακούμε ότι υπάρχει μία συζήτηση με την Τουρκία. Αυτό μόνο. Δεν μας λένε, όμως, ποια ακριβώς είναι η ατζέντα των όποιων συζητήσεων. Οι συζητήσεις καλύπτονται από πέπλο μυστηρίου. Μιλάνε ή όχι για το Αιγαίο;

Η οικονομική κρίση έχει φέρει σε δύσκολη θέση την Ελλάδα. Όλοι γνωρίζουμε ότι οι επιπτώσεις της κρίσης δεν θα είναι μόνο οικονομικές. Το γεγονός ότι είμαστε στην "γωνία" δίνει το δικαίωμα σε όποιον κακόβουλο να πιστεύει ότι μπορεί να επιβάλλει τις δικές του λύσεις.

Μιλάμε δίχως υπονοούμενα. Ανοικτά. Είναι γνωστό ότι η Τουρκία επιβουλεύεται το Αιγαίο. Είναι επίσης γνωστό ότι η τελευταία προσέγγιση με το Ισραήλ έχει και... ενεργειακό άρωμα. Αυτό το τελευταίο με τον αιφνίδιο έρωτα με το Ισραήλ το υποψιαζόμαστε. Δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση. Είναι όσα καταλαβαίνουμε μέσα από μισόλογα και ξένα δημοσιεύματα.

Πώς είναι δυνατόν να απαιτούν από τους πολίτες συναίνεση και την ίδια στιγμή να δείχνουν ότι δεν τους θεωρούν αρκετά «ώριμους» για να γνωρίζουν; Θα ήταν αρκετό να μας πουν ότι δεν συζητούν το παραμικρό για το Αιγαίο. Ας μας διαβεβαιώσουν και εμείς είμαστε έτοιμοι να τους πιστέψουμε. Είναι όμως έτσι; Είναι σε θέση να κάνουν μία τέτοια διάψευση; Σε μία τέτοια περίπτωση θα πρέπει να απαντήσουν και σε ορισμένα άλλα ερωτήματα. Για τον 25ο Μεσημβρινό, για παράδειγμα...

Τα θέματα της ενέργειας είναι πολύ σημαντικά στις μέρες μας. Μην ξεχνάτε ότι η πρώτη δήλωση που έγινε από τον Πρωθυπουργό, πριν καλά – καλά αναλάβει τα καθήκοντά του, αφορούσε τον αγωγό με τους Ρώσους.

Δεν μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις σε θέματα για τα οποία έχουμε περιορισμένη πληροφόρηση. Γι αυτό και δεν μπορούμε να κάνουμε «ασφαλείς προβλέψεις» για το ποιες μπορούν να είναι οι επόμενες κινήσεις στην σκακιέρα της πολιτικής και της οικονομίας. Αυτό για το οποίο, όμως, μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι η κρίση στην σκακιέρα είναι ο ίππος. Κι αν ο βασιλιάς είναι η ίδια η χώρα, η βασίλισσα έχει οπωσδήποτε γεωτρύπανο και ψάχνει για πετρέλαιο...

Θανάσης Μαυρίδης

thanasis.mavridis@capital.gr


Πηγή:www.capital.gr