Τα βαρίδια στο Τιτανικό αυξάνουν. Bαρουφάκης, Κοτζιάς, Σπίρτζης κοκ.

Tου Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη
Μόνο που δεν είναι δική του…
Τα βαρίδια στη κυβέρνηση αυξάνουν
Οι γκάφες μπορεί να μην είναι γκάφες…
Βαρίδι 1o - Βαρουφάκης
Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος που δεν ζήτησαν χρήματα το Φεβρουάριο στο Eurogroup πρίν ο Βαρουφάκης υπογράψει τη παράταση της διανειακής σύμβασης, αναγνωρίζοντας έμμεσα το επωνείδιστο χρέος και όσα έχουν συμφωνηθεί στο παλαιό μνημόνιο. 
Το σωστό (το μόνο ίσως) που είπε ο Βαρουφάκης είναι ότι η Ελλάδα δεν χρειάζεται νέο πακέτο αν υπάρξει ανακατανομή του χρέους της. Αυτό είναι ιδέα δική μου και για το λόγο αυτό δεν την έχει αντιληφθεί πλήρως (βλέπετε σχετικά εδώ). Δεν αρκεί μόνο αυτό. Όταν καρπώνεσαι το σχέδιο ενός άλλου σαν δικό σου δεν σημαίνει ότι το αντιλαμβάνεσαι πλήρως. Ένα ισχυρό όπλο στα χέρια λάθος ανθρώπου είναι επικίνδυνο. Μπορεί να αυτοτραυματιστεί ή να πέσει ξύλο…
Δεν είναι όμως μόνο ο Βαρουφάκης που τελευταία ενστερνίζεται τις απόψεις μου. Και η Μιράντα Ξαφά συμφωνεί μαζί μου στο γεγονός ότι η σημερινή κυβέρνηση κάνει κάθε τί για να παράγει πλούτο απο δάνεια και όχι απο τη παραγωγή και τις εξαγωγές. Αυτό που δεν είπε είναι ότι αυτό αφορά και όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ότι αυτό δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί με αυτούς που κυβερνούν ή αυτούς που κυβέρνησαν. Χρειάζονται άνθρωποι της τεχνολογίας και όχι υποκατάστατα και επίγονοι των οικογενειών που τρώνε τόσα χρόνια τις πέτσες του λαού, κρυβόμενες πίσω απο Εθνικούς Ταμίες και Εθνικούς Καρπαζοεισπράχτορες.
Αναγκαστικά και πολύ αργά άρχισαν όλοι να αναγνωρίζουν πλέον τη σημασία της παραγωγής για την Ελλάδα. Κάτι για το οποίο μίλησα από το 2009 που ξεκίνησα να γράφω αυτό το ιστολόγιο (βλέπετε εδώ). Τι έχει αλλάξει στο θέμα αυτό απο τότε μέχρι σήμερα; Tίποτα. Μόνο τα πρόσωπα άλλαξαν, οι ολιγάρχες έγιναν πλουσιότεροι και αυξήθηκε το χρέος εις το διηνεκές…
Βαρίδι 2ο – Koτζιάς
Με το θέμα των υδρογονανθράκων ασχολήθηκα γιατί το είδα σαν μια πιθανή επένδυση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Αναγκαστικά έπρεπε να αντιληφθώ το θέμα της ΑΟΖ, το θέμα της ύπαρξης κοιτασμάτων και τα γεωστρατηγικά προβλήματα της περιοχής. Όλα όσα γίνονται στο υπ. Εξωτερικών είναι σε λάθος βάση και εγκληματικά για το μέλλον την Ελλάδας. Θα σας αναφέρω ενδεικτικά μερικά παραδείγματα:
  1. Eκπρόσωπος των Τουρκοκυπρίων είναι ο Ναμί (ειδικός σε θέματα υδρογονανθράκων). Η Ελληνοκυπριακή και η Ελληνική πλευρά απούσα. Απούσα και λίγο παραπάνω…
  2. Στη Ρωσία οι θεωρητικές συζητήσεις που έκαναν ο Κοτζιάς με το Λαφαζάνη δεν απέδωσαν, γιατί ο ένας δεν αντιλαμβανόταν απο γεωστρατηγική και ο άλλος δεν ξέρει απο τεχνολογία. To αποτέλεσμα θα ήταν μηδέν και είναι μηδέν.
  3. Στον ΟΗΕ ο Κοτζιάς ζήτησε να αποχωρήσουν απο τη Κύπρο και η Ελλάδα και η Τουρκία σαν εγγυήτριες δυνάμεις, για να αποφασίζει το νησί μόνο του. Πρόκειται για πατάτα. Ο Κοτζιάς αφενός δεν γνωρίζει τί σημαίνει εγγυήτρια δύναμη και αφετέρου λησμονεί ότι υπάρχει και η Βρεττανία ως εγγυήτρια δύναμη στη Κύπρο μαζί με τις βάσεις της. Επιμονή στην ιδέα του αυτή σημαίνει εθνική ήττα και παράδοση εδάφους…
  4. Στο θέμα της ΑΟΖ είναι καταχαρούμενο το υπ. Εξωτερικών όταν γίνονται στρατιωτικές ασκήσεις χωρίς άδεια μέσα στην Ελληνική ΑΟΖ (την εν δυνάμει γιατί δεν γνωρίζει κανείς τα όρια) απο την Ρωσία και τη Κίνα αφού όλα γίνονται χωρίς έλεγχο σε διεθνή ύδατα, που τα ΜΜΕ βαφτίζουν Ελληνική ΑΟΖ για να έχει πνευματική τροφή ο Έλληνας και το φαγητό να μοιράζεται στους λίγους. Από το υπ. Εξωτερικών έχουμε μια συμπεριφορά εκτός τόπου και χρόνου. Μια συμπεριφορά που ευνοεί τη μη εξόρρυξη των Ελληνικών υδρογοναθράκων χάριν της στήριξης των συμφερόντων των εφοπλιστών της Ελλάδας, που επιθυμούν ακριβό LNG στην Ελλάδα αντί φτηνό φυσικό αέριο με αγωγούς π.χ. ο Ελληνοισραηλινός ή ο ΤΑΠ, που δεν βλέπω να γίνουν ποτέ, για να τα οικονομούν απο τις μεταφορές. Στη ανίερη συμμαχία και η Γερμανία που δεν χάνει τίποτα αν τα κράτη του Νότου πληρώνουν ακριβά την ενέργεια. Η ίδια διαθέτει “προσωπικό” αγωγό φυσικού αερίου απο τη Ρωσία.
  5. Ο διαχωρισμός της ΑΟΖ Ελλάδας και Κύπρου δεν απαιτούν την παρουσία τρίτων χωρών. Εννοώ την Αϊγυτπο και τη Τουρκία. Ο Κοτζιάς πότε θα σταματήσει τα ταξείδια κσι θσ προχωρήσει στην οριοθέτηση; Πολύ της βόλτας είναι αλλά απο ουσία “μπαλόνι”.
  6. Η παρουσία Γερμανικών πολεμικών πλοίων, ενός πολεμικού και ενός νοσοκομειακού που θα φροντίζουν για την ασφαλή μεταφορά των “μεταναστών” στην Ελλάδα βάσει ποιάς συμφωνίας υπάρχει και με ποιές χώρες; Mε ποιά λογική;
Kάποιοι δεν θέλουν την εκβιομηχάνιση της Ελλάδας (και αυτοί δεν είναι μόνο οι εκτός, οι εντός είναι οι χειρότεροι) αλλά τη παραγωγή πλούτου μέσω δανείων.
Ο πρωθυπουργός της Αγγλίας θα έπρεπε να ξέρει ότι πάνω απο το να υπάρχει μεροκάμματο είναι η ποιότητα ζωής. Αυτή καθορίζει το μεροκάματο και όχι το αντίστροφο. Θα έπρεπε να είχε την παιδεία να το γνωρίζει αλλά και να το αναφέρει αν θέλει να λέγεται σωστός…
Τί να κάνει κανείς ένα μισθό στα 750 ευρώ όταν τα τέλη, οι κρατήσεις, οι εδικοί φόροι, το υψηλότερo ΦΠΑ και ο πληθωρισμός δεν θα του επιτρέπουν να ζεί ευπρεπώς. Nα μη παίζει λοιπόν με τα λόγια η κυβέρνηση επειδή όλοι είναι μια παρέα με το ίδιο αφεντικό. Στο τέλος θα πέσει πολύ ξύλο…
Βαρίδι 3ο – Σπίρτζης
Ο Βαρουφάκης κατά πολλούς είναι ένας χρήσιμος ηλιθιος. Μπορεί και να είναι, αφού την ώρα που όλοι θαυμάζουν τις γκάφες και τις αποτυχίες του στη συναλλαγή με τους δανειστές για τις οποίες αν ήταν άντρας θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί απο προχτές, στο υπουργείο του συνεχίζονται οι κωλοτούμπες και οι ανωμαλίες.
Τη μείωση της τιμής των διοδίων, με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών τόνισε πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την επέκταση του χρόνου παραχώρησης που σήμερα είναι σταθερός στα 35 χρόνια, και να φτάσει στα 40 με 45 χρόνια.
Δηλαδή, το επιχειρηματικό λάθος των εργολάβων των οποίων τα διόδια δεν θα πλήρωνε κανείς όσο τα κράταγαν ψηλά θα πρέπει να τα πληρώνουν για μισό αιώνα φτηνότερα οι Έλληνες πολίτες. Επι της ουσίας και επειδή εδώ είναι Ελλάδα, ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί. Μετά απο 2 χρόνια οι τιμές θα ανέβουν.
Εκτός αυτού, ο Χρήστος Σπίρτζης έκανε έλεγχο της ποιότητας και της σχεδίασης των δρόμων πριν κάνει αυτή τη συμφωνία; Όχι. Πώς περιμένετε αυτή να είναι υπέρ των πολιτών; Ποιός προασπίζεται σε αυτό το κράτος τον πολίτη; Κανείς. Εϊναι όλοι παρέα.
H νέα συμφωνία η οποία πέρασε ντούκου αφορά και όσους εργολάβους χρωστούν στo κράτος ή δεν διαθέτουν φορολογική ενημερότητα;
Aυτά και καλά μπάνια. Να βάζετε λαδάκι να μη καείτε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ-Η σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα θυμίζει απόλυτα την πτώση του Βυζαντίου και την σταδιακή έλευση των Τούρκων